POSISI KESUKAAN SUAMI YANG PERLU DIKETAHUI PARA ISTERI

POSISI TELENTANG
Isteri terlentang sementara suami menahan badannya dengan siku dan lutut. Isteri harus menarik kedua kaki sehingga lutut dalam keadaan mengangkang. Posisi ini akan mengembangkan vulna serta memberikan tusukan yang dalam, sehingga akan mencapai puncak kenikmatan.

POSISI TIDUR MENGIRING
Isteri harus menahan kedua kakinya, sehingga paha berada di sudut, tegak lurus dengan badannya. Suami akan berbaring di belakang isteri. Variasi pada posisi ini akan memberikan kesan rileks dengan gerakan ringan. Bila suami berada di sebelah kiri isteri, maka kaki kiri isteri diletakkan di atas kedua kaki suami. Posisi ini dilakukan kebanyakan untuk hubungan selepas orgasme.

POSISI BERAYUN KAKI
Isteri duduk ditepi katil sambil menghayun-hayunkan kaki, manakala lelaki berdiri di depannya. Kelebihan posisi ini, ketika wanita bersandar pada kedua tangan dan mendorong klitorisnya, dia akan merasakan rangsangan yang penuh nikmat.

POSISI KAKI DIBAHU
Suami harus tegak pada kedua tangannya dan perlu tahu untuk menekan. Dengan gerakan berulang akan menghasilkan gerakan pro. Posisi ini akan memberikan desakan pada bahagian perut suami dan otot-otot punggung. Untuk mencapai puncak nikmat yang lebih, kaki isteri boleh direndahkan dengan menyilangkan kedua kakinya melalui pinggang si suami, hingga isteri dapat mengunci, menguatkan dakapannya menggunakan otot-otot kakinya. Dalam posisi ini hubungan seks akan lebih lama.

POSISI DUDUK DI KERUSI
Posisi ini sebaiknya dilakukan didepan cermin supaya pasangan dapat melihat aksi mereka dan menghasilkan rangsangan seks yang lebih tinggi. Caranya, isteri duduk dipangkuan suami secara berhadapan. Untuk mengatur gerakannya isteri harus memeluk erat tubuh lsuami sekaligus mengatur gerakannya. Suami hanya membelai dan mencium mesra pasangannya. Salah satu kelebihan dalam posisi ini adalah keduanya dapat melihat reaksi masing-masing.

POSISI DUDUK DILANTAI
Suami duduk di lantai menghadap isteri dengan melunjurkan kaki di bawah kerusi tempat duduk isteri. Kemudian lsuami menarik isteri dari tempat duduknya secara perlahan. Isteri boleh bersandar pada kerusi dan menahan dirinya di atas kedua tangan dan sikunya. Isteri juga boleh meninggi dan merendahkan posisinya.

POSISI DUDUK
Suami dan isteri duduk berhadapan dan saling berpelukan dibantu dengan kaki. Gerakan dilakukan dengan sangat perlahan dan berirama, berayun ke depan dan kebelakang, sehingga menghasilkan kenikmatan. Pasangan harus betul-betul serius melakukan posisi ini. Sewaktu orgasme dalam posisi ini, sebaiknya suami memeluk isteri lebih dekat, sehingga tubuh menjadi rapat.

POSISI BANTAL BAWAH PUNGGUNG
Letakkan bantal tepat dibawah punggung isteri, dalam posisi terlentang sehingga membentuk abjad V kebawah dan keluar. Rangsangan seks akan menjadi maksimum. Untuk menambah rangsangan, tarik bantal ke bawah mendekati bahagian punggung. Ini akan menjadikan posisi vagina isteri tepat berhadapan zakar suami. Posisi ini sangat ideal untuk isteri yang agak gemuk atau suami yang berzakar pendek.

POSISI LELAKI TELENTANG
Suami melipatkan kedua kakinya pada lutut, tapi kedua ujung kakinya tetap memijak tempat tidur, manakala isteri meletakkan tubuhnya diatas kedua paha suami dan harus menahan tubuhnya dengan kedua tangan dan lutut. Selepas itu isteri berbaring menelungkup diatas tubuh suamia. Posisi ini lebih romantic kerana isteri dapat membelai dan mencium pasangannya.

POSISI BERSILANG
Pada posisi ini pasangan yang bersanggama duduk bersama diranjang. Isteri duduk di atas kaki suami. Kaki dilunjurkan sehingga kaki suami berada di bawah kaki isteri. Kemudian kaki isteri ditekankan ke perut suami agar “kunci pusaka bertemu dengan lubang gerbang”. Gerakan ke depan dan ke belakang dapat member nikmat yang hebat kepada kedua-dua pihak.

POSISI BERLAWANAN ARAH
Posisi ini paling rileks kerana kepala suami berada diatas kaki isteria. Pasangan boleh saling melihat organ seks masing-masing. Gerakan posisi berlawanan arah ini dilakukan suami dengan mengencangkan dan mengendurkan punggungnya sehingga memberi gerakan yang naik turun yang fleksibel pada isteri yang mendorong tercapainya kenikmatan yang luar biasa. Untuk mencapai kenikmatan yang lebih, isteri perlu merendahkan tubuhnya ke belakang dengan perlahan-lahan sehingga ia terlentang diantara kedua kaki suami.

Ulasan

  1. lebih baik di sertakan gambar lukisan sbab takut ada pasangan suami isteri yg TERPELEOT @ TERSELIUH dek kerna nak mencuba...hehe

    BalasPadam
  2. posisi 69 sangat best untuk suami isteri...

    BalasPadam
  3. yang paling penting suami mesti explore setiap kali bersama sebab selera isteri selalu berubah ubah,macam order makan juga,kadang kadang nak makan nasi, kadang kadang nak makan mee.selera berubah ubah.

    BalasPadam
  4. kalau si suami dah terlalu malas nk ransang isteri smpaikan sentuh cuma seminit dua, jadi isteri pun mlas nk jimak sbb x teransang.. nikmat x dapat, sakit je dapat..

    BalasPadam
  5. Saye org bujang nanti saye kawen saye tahulah info ni untuk isteri saye nanti.

    BalasPadam
  6. Gambar patut ada untuk memudahkan org lain ikut

    BalasPadam
  7. Sangat informatif. Padat dengan informasi dan rahsia-rahsia perkahwinan yang jarang kita ambil peduli. Cuma jika boleh banyakkan ilustrasi bergambar. Keep u good work!

    BalasPadam
  8. Walaupun dah kawin sy masih x fhm.klu ada gambar br fhm kot

    BalasPadam
  9. Elok di sertakan gambar sekali sbb nya sya pn xbpe fhm sngt gya ni huhuhuhu

    BalasPadam
  10. Assalammualaikun....
    Saya hendak bertanya tentang dan ketika isteri bru mai haid....blh ke kita main belakang....?

    BalasPadam
  11. i suka doggie isteri i tau..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

HUKUM HISAP ZAKAR SUAMI

9 TEKNIK MENGHISAP PAYUDARA ISTERI DENGAN BETUL

15 SEBAB SUAMI TOLAK SEKS