CIUMAN DAN KUCUPAN PENTING UNTUK KEHARMONIAN

Ramai Pakar Hubungan Seks yang menekankan ciuman adalah penting untuk membangkitkan nafsu dan ghairah sebelum memulakan hubungan Seks. Kebanyakkan daripada kita terlalu gelojoh dan rakus untuk mempraktikkan teknik ciuman yang jika dilakukan dengan betul dan sempurna, akan membuatkan hubungan seks semasa berasmara lebih nikmat dan mengasyikkan.
Di dalam mulut kita, terletak berjuta-juga sel yang memainkan peranan untuk menaikkan nafsu syahwat atau nafsu seks. Oleh kerana sel-sel yang terdapat pada mulut adalah sangat peka, ransangan yang diberikan oleh ciuman secara automatik akan meransang dan mempengaruhi sel-sel lain yang terdapat pada badan tanpa kita sedari.

Berikut adalah beberapa teknik ciuman yang dapat anda praktikkan sebagai pembuka langkah sebelum berdayung asmara.....

Ciuman Pembuka
Jenis ciuman ini dapat dilakukan secara rileks sebagai tahap awal melakukan sebelum aktiviti seks. Pastikan anda berada dalam keadaan rileks walaupun jantung anda sudah berdegup dengan kencang dan sudah tidak sabar lagi.

Jenis ciuman ini dicipta untuk mewujudkan perasaan mesra di antara anda dan pasangan anda. Ciuman ini dilakukan dengan mulut anda dan pasangan anda masih tertutup, lalu biarkan bibir anda bertemu bibir si dia. Lakukan dengan penuh kelembutan dan kasih sayang. Untuk lebih “feel”, tutup mata anda supaya si dia tahu anda betul-betul menaruhkan seluruh perasaan kasih sayang anda dengan ciuman ini.

Untuk variasi, lakukan teknik ciuman ini di tempat lain selain di bibir. Contohnya di pipi, rambut, kening, gunakan imaginasi anda.

Ciuman Kering
Teknik Ciuman kering ini adalah lanjutan daripada ciuman pembuka. Setelah bibir bertemu bibir, hembuskan sedikit angin melalui mulut anda. Anda boleh mengulangi gerakan ini berulang-ulang kali untuk memberikan getaran ....asmara.... kepada pasangan anda. Seperti juga ciuman pembuka, lakukan teknik ciuman kering ini dengan penuh rileks dan perlahan-lahan dan gunakan variasi selain dari hembusan ke bibir.

Pasangan anda mungkin akan berasa sedikit geli dan akan mengeliat kesedapan.

Ciuman Basah
Buka mulut anda, dan jilat bibir atas dan bibir bawah dengan lidah anda. Ini adalah untuk membasahkan bibir anda seterusnya mencium pasangan anda dengan bibir anda yang sedang basah. Ini bukan lah teknik menjilat, tetapi ciuman dengan bibir yang basah. Ciuman ini paling berkesan dilakukan di tempat-tempat sensitif bagi pasangan anda. Cubalah teknik-teknik ciuman ini sebelum anda berdayung bersama pasangan anda untuk menambahkan kenikmatan di dalam hubungan seks anda dan pasangan anda.

Ulasan

  1. iisshhh.. ni yg nak balik nanti nak terus cium hubby.. ahahkass

    BalasPadam
  2. buat jangan tak buat......ciuman bukan hanya dari mulut ke mulut sahaja malah banyak tempat boleh dicium dan dikucup...... hubby mesti suka dan seronok dan terkenang-kenang dengan perlakuan isterinya

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

HUKUM HISAP ZAKAR SUAMI

9 TEKNIK MENGHISAP PAYUDARA ISTERI DENGAN BETUL

15 SEBAB SUAMI TOLAK SEKS