Salam Tahun Baru




Saat berganti minit, Jam berganti hari, minggu berganti bulan, maka hari ini berubahlah tahun 2009.



Diawal-awal tahun ini pasti ramai yang memasang angan, berazam ataupun merancang, apa pun niat jika ia mendatangkan kebaikan tak salah untuk diteruskan. Namun padaku, aku tak perlu berazam hanya niat dalam hati yang tak perlu aku luahkan, tak perlu dihebahkan kepada semua tetapi pada masa yang sama aku akan cuba berusaha menjadi yang terbaik, berusaha sebaik mungkin, menjadi lebih baik, untuk diri sendiri, kerjaya dan keluarga. Padaku apapun keadaan,halangan mahupun keperitan adalah dugaan dari-Nya jua, apa yang pasti dimana aku berada, selagi aku masih bernafaz, kehidupan perlu diteruskan. Kerana nyawa yang tuhan berikan bukan untuk dipersia-siakan.



Penutup kata luahan hati berbicara teringin sekali aku mengucapkan kepada semua teman taulan "SELAMAT TAHUN BARU 2009" semoga bergembira dan berbahagia selalu.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

9 TEKNIK MENGHISAP PAYUDARA ISTERI DENGAN BETUL

HUKUM HISAP ZAKAR SUAMI

15 SEBAB SUAMI TOLAK SEKS