TIPS MEMANCUTKAN FARAJ ISTERI BERKALI-KALI


1. Suami perlu tenangkan minda isteri dan jangan stress

isteri hanya puas dan klimkas dengan mudah sekiranya tidak terikut dengan sebarang masalah peribadi , stres atau pun tekanan kerja. Jadi, adalah lebih baik sekiranya sebelum anda hendak memulakan aktiviti seksual dengan isteri buangkanlah dan singkirlah segala tekanan yang dihadapi oleh isteri anda  kerana kunci kejayaan untuk puaskan isteri ialah ‘ketenangan minda’. Amalkanlah mana mana doa yang mashur

 

2. Bergurau dengan Isteri

Salah satu cara terbaik bagi memudahkan isteri anda mengalami klimaks dalam persetubuhan ialah dengan bergurau senda dengan sentuhan seksual dengannya. contohnya, anda meraba-raba di bahagian celah kelengkang isteri anda tetapi tidak menyentuh dan memegangnya.

 

3. Rangsangan seksual terus menerus

Teruskan rangsangan seksual dengan menggoda isteri anda kerana jiwa wanita mudah tersentuh dan terkesan apabila anda memberikan ciuman, pelukan dan kasih sayang kepadanya.

 

4. Selalu Melakukan ‘foreplay’ dengan isteri anda

Perkara penting kepada suami yang ingin isterinya supaya cepat klimaks supaya tidak secara terus menyentuh dengan kasar makam mahkota wanita (faraj). Rangsanglah dia dengan foreplay selalu supaya syahwatnya naik mendadak sehingga anda dapat merasa air mazi isteri anda keluar banyak. Mainkan juga hujung puting payudara isteri anda dengan tangan sehingga keluar air mazi.

 

5. Terus menerus memberi rangsangan

Seiranya semua skill di atas ini telah pun anda lakukan maka teruskanlah memberikan rangsangan sehinggakan dia mendapat klimaks dan kepuasan seksual yang terhebat. Janganlah sesekali anda memberhentikan rangsangan anda kerana ianya boles memberhentikan nafsu isteri anda.Buatlah sepuluh kali rangsangan supaya isteri anda klimaks.


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

9 TEKNIK MENGHISAP PAYUDARA ISTERI DENGAN BETUL

HUKUM HISAP ZAKAR SUAMI

15 SEBAB SUAMI TOLAK SEKS