NAFSU BADAN MELALUI PAYUDARA

Buah dada wanita adalah lubuk yang bergelar Nafsu Badan. Bentuk buah dada yang mana putingnya mendongak ke atas dikatakan dimiliki oleh wanita yang mempunyai nafsu jimak yang membara dan bentuk ini biasanya dicari oleh lelaki yang mementingkannya.
Saiz buah dada yang besar dikatakan dipunyai oleh perempuan yang kuat nafsunya tapi kurang akalnya. Wanita yang mempunyai buah dada yang kecil dikatakan mempunyai sifat keibuan, boleh menjadi ibu yang baik.
Warna puting buah dada adalah lebih cerah ketika seorang perempuan itu masih anak dara, jika dia berkulit cerah, warna puting itu seakan merah muda. Dan semasa dara, putingnya pun kecil dan buah dada biasanya lebih keras.
Bila telah berkahwin, terutamanya masa hamil, puting buah dada akan berubah warna menjadi kehitaman.
Buah dada memang memainkan peranan besar dalam meningkatkan keghairahan suami. Kawasan yang paling mengghairahkan isteri di buah dada menurut pengajaran orang Melayu ialah di bahagian putingnya, terutamanya di puting di bahagian kiri, yang biasanya lebih besar.
Sentuhan pada bahagian puting secara langsung meningkatkan ghairah di bahagian faraj dan rahim wanita. Yang penting diketahui ialah bagi merangsang buah dada, ia tidak harus dilakukan dengan kasar, tetapi lemah lembut, seperti antara menyentuh dengan tidak.
Cara membangkitkan nafsu buah dada menurut pengetahuan Melayu ialah samada mencumbu buah dada atau putingnya, kemudian membelai faraj, dan kembali untuk membelai buah dada. Boleh juga menggeselnya menggunakan zakar.
Boleh juga mengusapnya perlahan dengan jari di hujung puting atau menggaru hujung puting dengan kuku, atau menggentel puting, atau menjilat dan menghisap sekitar puting terutamanya di bahagian bawah buah dada, atau mengusap puting dengan telapak tangan.
Perlu dicatatkan bahawa gentelan pada puting, apabila kena caranya, lemah lembut, dan kena masanya, boleh membuatkan isteri inzal, walau sebelum melakukan jimak. Itulah rahsia Nafsu Badan.

Ulasan

  1. Itulah antara keutamaan dan keinginan pada pandangan atau sentuhan kan.. Sama ada belaian, usapan, hisapan, ramasan, apungan atau apa pun..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

9 TEKNIK MENGHISAP PAYUDARA ISTERI DENGAN BETUL

HUKUM HISAP ZAKAR SUAMI

15 SEBAB SUAMI TOLAK SEKS