MENGENAI AIR MANI


Walaupun ia seperti agak jijik untuk di perkatakan tetapi anda perlu tahu bahawa khasiat-khasiat yang terkandung dalam air mani seseorang lelaki. Air mani manusia mengandungi pelbagai vitamin, garam galian, asid lemak (fatty acids), anti-oksida dan lain-lain bahan tertentu yang hanya wujud dalam air mani sahaja.

Kulit isteri yang lebih lembut dikatakan berlaku hasil daripada pancutan sperma suami yang mengandungi banyak protein dan khasiat yang terhasil dari pundi couper lelaki. Air mani yang dipancut ke dalam rahim isteri bukan sekadar boleh mendatangkan zuriat ianya juga akan bersatu dengan darah dan segala kebaikan air mani suami akan diserap ke dalam tubuh isteri. Oleh itu wanita yang telah berumah tangga dan kerap menerima pancutan sperma suami cenderung mempunyai kulit yang lebih gebu dan lembab.

Ada juga pendapat bahawa kebaikan air mani itu juga dapat dilihat pada rambut isteri yang semakin hitam dan berkilat. Campuran sperma suami di dalam tubuh isteri juga akan menghasilkan berjuta-juta hormon yang akan membuat wanita lebih ceria dan gembira.

Ulasan

  1. nak tanya kalau perempuan melakukan oral sex dan air mani terpancut dalam mulut, boleh tak dia telan terus? tak bahaya ke kalau tertelan? bole menyebabkan hamil tak?

    BalasPadam
  2. AIR MANI SAYA SETENGAH GELAS
    KADANG 2 SAYA MINUM SENDIRI BOLEH

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kena masuk Guiness Book of Record. Rasanya awak orang pertama sperm setengah gelas.

      Padam
  3. dari apa yang saya tahu..air mani ada khasiat positif pada wanita jika dia telan namun masih ada juga khasiat negatif pada wanita..yg pastinya ia tidak boleh menyebabkan kehamilan..sekian

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

HUKUM HISAP ZAKAR SUAMI

9 TEKNIK MENGHISAP PAYUDARA ISTERI DENGAN BETUL

15 SEBAB SUAMI TOLAK SEKS